KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA

Reilun kaupan ja luomun lähettiläs BestBites toimittaa sinulle valikoiman kauden kiinnostavampia uutuuksia sekä hyväksi havaittuja klassikkoja - uuden elintarvikkeiden yllätyspaketin kuukausittain! Tältä sivulta löydät hyödyllistä tilaamiseen ja tuotteisiin liittyvää infoa, kysymyksiä ja vastauksia – tutustu ja tilaa!

mitä BestBites paketti sisältää?

Paketti sisältää elintarvikkeita, jotka eivät vaadi kylmäsäilytystä. Eläinperäisiä tuoretuotteita paketit eivät sisällä. Jokaisessa paketissa on 10-20 tuotetta muun muassa seuraavista tuoteryhmistä: välipalapatukat ja snacksit, kahvi ja teet, suklaa ja keksit, mehut ja hillot, säilykkeet ja lisukkeet, pastat ja kasviproteiinit, mausteet ja ruokaöljyt. Tuotteet paketteihin valitaan huolella painottaen luomu- ja Reilun Kaupan tuotantoa sekä superfood-  eli erityisen ravintorikkaita tuotteita. Tuotteet ovat pääosin vegaanisia.

Mitä tuotteita aiemmissa paketeissa on ollut?

Ilmestyneiden pakettien sisällöt esitellään kotisivujen Ajankohtaista-osiossa. Vasemmalla näet vuoden 2017 pakettien kokonaisuudet ja linkit niiden tarkempaan esittelyyn.

Minulla on keliakia, voinko saada paketin gluteenittomana?

Kyllä, voit tilata paketin gluteenittomana. Ilmoita tästä tilauslomakkeen"Lisätietoja" kentässä. Gluteenittomissa tilauksissa korvaamme mahdolliset gluteenia sisältävät tuotteet laadukkailla, vähintään yhtä arvokkailla gluteenittomilla tuotteilla.

koska saan ensimmäisen paketin?

Uusi paketti ilmestyy ja postitetaan tilaajille aina kuukauden loppupuolella. Kuukauden alkupuolella tehdyt tilaukset voidaan ehtiä aloittamaan vielä saman kuukauden aikana. Ks. lisää toimitusehdoista alta.

VOINKO TILATA VAIN YHDEN PAKETIN?

Voit tilata vain yhden paketin tutustumispakkauksena tai lahjana + 5 euron lisähintaan eli 44,90 € (norm.39,90 €/kk) sisältäen toimituksen . Tutustumispaketin tilaaminen ei sido sinua mihinkään vaan jatkuvasta tilauksesta sovitaan aina erikseen.

MITEN VOIN IRTISANOA jatkuvan TILAUKSENi? 

Olemme tehneet sekä tilauksen tekemisen että sen irtisanomisen sinulle mahdollisimman helpoksi. Voit irtisanoa jatkuvan tilauksen koska vain tilauksen alkamisen jälkeen yhden (1) kuukauden irtisanomisajalla. Irtisanomisaika lasketaan sen kuukauden viimeisestä päivästä, jolloin irtisanomisilmoitus vastaanotetaan. Jos ilmoitat irtisanomisesta esimerkiksi 10. marraskuuta, päättyy tilauksesi 31.12 jolloin saat ja maksat vielä joulukuun paketin. Tilauksen voi irtisanoa sähköpostitse, postitse tai yhteydenottolomakkeella. Laskun maksamatta jättäminen ei merkitse tilauksen irtisanomista vaan tilaus on irtisanottava nimenomaisesti.

OLEN AlLERGINEN PÄHKINÄLLE. VOINKO VARMISTAA ETTÄ TILAUKSENI EI SISÄLLÄ NIITÄ?

BestBites-pakettien sisältö on vielä toistaiseksi kaikille tilaajille sama lukuun ottamatta gluteenitonta vaihtoehtoa. Valitettavasti et voi valita pois jätettäviä ruoka-aineita. Kaikki tuotteet ovat hyvin säilyviä ja voit ilahduttaa jotakin läheistäsi niillä tuotteilla, joita et voi itse käyttää.

MITEN TILAUS MAKSETAAN?

Tilaukset maksetaan tilisiirtona ennakkoon eli normaalilla laskulla, jonka voit maksaa omassa verkkopankissasi. Saat jatkuvan tilauksen ensimmäisen laskun sähköpostitse tilausvahvistuksen yhteydessä ja jatkossa laskun kuukausittain. Ota yhteyttä, jos haluat sopia pidemmästä laskutusvälistä. Sähköpostitse toimitetusta laskusta emme peri laskutuslisää, paperisen laskun saat tarvittaessa postitse kotiin +3 € lisämaksulla per lasku.

VOINKO TILATA PAKETIN LAHJAKSI? SAANKO VALITA TOIMITUSAJANKOHDAN?

Voit tilata BestBites box paketin lahjaksi sekä jatkuvana tilauksena että tutustumispakkauksena. Ilmoita lahjan saajan tiedot tilauslomakkeen toimitusosoitteen kentässä. Voit valita minkä kuukauden paketin annat lahjaksi ja mahdollisuuksien mukaan sopia myös tarkasta toimitusajasta. Halutessasi voimme maksutta kirjoittaa paketin mukaan henkilökohtaisen viestin tai tervehdyksen Sinulta lahjan saajalle.

BestBites- pakettien sisältö on vaihtuva ja rakentuu teemojen ympärille

huhtikuu 2017 - parhaat gluteenittomat, kokeile ja ihastu!

toukokuu 2017 - valloittavat vegaani- ja villiruoat

kesäkuu 2017 - kuplivat kesäjuhlat

(heinäkuu 2017 paketti ei ilmesty)

Vuoden 2017 paketit

Tammikuu 2017: "Voimaruokaa uuteen vuoteen"

Helmikuu 2017 "Laskiaisherkkuja ja lämpöä pakkaseen"

Maaliskuu 2017 "Makuja maailman ympäri"

Huhtikuu 2017 "Parhaat gluteenittomat - kokeile ja ihastu"

Toukokuu 2017 "Valloittavat vegaani- ja villiruoat"

Hinnat

BestBites box

jatkuva tilaus 39,90 €/ kk
tutustumispaketti/ lahja 44,90 €/ kpl
toimituskulut 0 €

Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Toimitusehdot

BestBites- pakettien tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 16.06.2017 alkaen toistaiseksi.

1. Yleistä

Palvelusta vastaa ja tuotteita myy BestBites Oy Y-tunnus 2768191-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomen alueella. Tilattavia tuotteita ovat pääosin elintarvikkeita sisältävät tilaajalle toimitettavat paketit, joiden sisältö vaihtelee kuukausittain.

2. Tilaaminen

Tilaukset tehdään verkkkokaupassa https://holvi.com/shop/bestbites. Tilaaminen edellyttää voimassaolevan sähköpostiosoitteen, osoitteen ja puhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilauksen yhteydessä asiakas sitoutuu voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin. Tilausmuotoja on verkkokaupassa useita aina yhdestä tutustumispaketista koko vuoden 10 pakettiin. Paketin voi tilata normaalina tai gluteenittomana.

3. Maksaminen

Tilaukset maksetaan etukäteen verkkokaupassa käytettävissä olevilla maksutavoilla, joita ovat yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä verkkopankkimaksu. Tilaaja saa pyydettäessä myös laskun sähköpostitse tai paperisena kotiin 3 euron lisämaksusta per lasku. 

4. Toimitus

Uusi BestBites box paketti ilmestyy 10 kertaa vuodessa. Heinäkuussa ja joulukuussa paketti ei ilmesty. Ilmestymisaikataulusta tiedotetaan tarkemmin BestBites kotisivuilla www.bestbites.fi ja Facebook sivulla. Tilauksen ensimmäinen paketti toimitetaan pääsääntöisesti seuraavan paketin ilmestyessä.

BestBites paketit postitetaan tilaajille tilauksessa annettua osoitetta lähimpänä sijaitsevaan SmartPost- automaattiin tai Postin toimipisteeseen. Asiakas saa tekstiviestin kun paketti on noudettavissa automaatista. Erikseen sovittaessa paketti voidaan toimittaa myös muuhun kuin lähimpään pakettiautomaattiin.

6. Ongelmatilanteet

6.1 Tuotereklamaatiot

Mikäli BestBites- paketti on vioittunut, puutteellinen tai vääränlainen, tulee tilaajan ilmoittaa asiasta välittömästi Asiakaspalveluun. Kaikki palaute käsitellään ripeästi ja mahdollisesti aiheutuneiden vahinkojen korvaamisesta sovitaan tapauskohtaisesti. Mikäli paketti on vioittunut postissa, on asiasta tehtävä reklamaatio myös Postiin.

6.2 Toimitusongelmat

BestBites pakettien sisältö vaihtelee kuukausittain ja BestBites vastaanottaa tuotteet paketteihin monilta eri yrityksiltä. Tuotteiden ja tilaajamäärien vaihtuvuus voi johtaa ajoittain toimitusongelmiin ja viivästyksiä tilauksen alkamisajankohdan tai toimitusajan suhteen voi esiintyä. Kunkin kuukauden pakettien sisältö on pääsääntöisesti sama kaikille tilaajille, mutta BestBites Oy pidättää oikeuden korvata paketista mahdollisesti puuttuva tuote toisella vähintään yhtä arvokkaalla tuotteella.

7. Henkilötiedot

Jättäessäsi tilauksen liityt automaattisesti postituslistallemme. Lähetämme sähköpostiisi tilaukseesi ja palveluun liittyvää informaatiota, korkeintaan 3 sähköpostia/ kuukausi.  Pidätämme oikeuden käyttää yhteystietoja BestBites Oy:n palveluja sekä tuotteita koskevissa asioissa. Käyttäjärekisteri on asianmukaisesti suojattu ja BestBites Oy käsittelee kaikkia asiakastietoja täysin luottamuksellisesti.

8. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jäikö jokin asia askarruttamaan?

Ei hätää, ota yhteyttä, autamme mielellämme!