Tilaa laatikollinen herkullisia elintarvikkeita!

Tilausmuotoja on kaksi. Tarkemmat tiedot tilaus ja toimitusehdoissa lomakkeen alla.

1. Tutustumispaketti 44,90 € (toimitus postitse 0 €) - tilaa yksi paketti itselle tai lahjaksi!

2. Jatkuva tilaus 39,90 €/ kk (toimitus postitse 0 €) - edullisella kestotilauksella pääset nauttimaan kaikista ajankohtaisista asiakaseduista ja voit irtisanoa tilauksen sen alkamisen jälkeen koska vain 1kk irtisanomisajalla.

Tilaa heti - tällä hetkellä saatavilla vielä muutamia 'Parhaat gluteenittomat - kokeile ja ihastu!' paketteja!

Seuraava paketti "Valloittavat vegaani- ja villiruuat!" ilmestyy toukokuun lopulla 2017. Uutta: nyt voit tilata BestBites-paketin kokonaan gluteenittomana versiona. Ilmoita toiveestasi tilauslomakkeen 'Lisätietoja' - kentässä.

TILAUSLOMAKE

Täytä alla olevat tiedot, jos paketilla on eri toimitusosoite:

Haluan tilata BestBites boxin
jatkuvana tilauksena 39,90€/ paketti/ kk (sis. alv.14%)
tutustumispakettina 44,90 €/ paketti (sis. alv.14%)

Tilaus- ja toimitusehtojen hyväksyminen
Olen lukenut alla olevat tilaus- ja toimitusehdot ja hyväksyn ne *


Kotipaketti

39,90 €/kk – tutustu!

Toimitusehdot

BestBites- pakettien tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 20.10.2016 alkaen toistaiseksi (päivitetty 12.4.).

1. Yleistä

Palvelusta vastaa ja tuotteita myy BestBites Oy Y-tunnus 2768191-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomen alueella. Tilattavia tuotteita ovat pääosin elintarvikkeita sisältävät tilaajalle toimitettavat paketit, joiden sisältö vaihtelee kuukausittain. Tilausmuotoja on kaksi: jatkuva kuukausittainen tilaus ja tutustumispaketti.

2. Tilaukset

Tilaukset tehdään www.bestbites.fi- sivujen kautta, puhelimitse tai sähköpostitse. Tilaaminen edellyttää voimassaolevan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.  Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla 3 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Tilauksen yhteydessä asiakas sitoutuu voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

3. Tilauksen maksaminen

Tilaukset maksetaan ennakkomaksuna tilisiirtona. Tilaaja saa laskun tilausvahvistuksen yhteydessä ja jatkuvassa tilauksessa uuden laskun kuukausittain sähköpostitse. Jatkuvassa tilauksessa pidempi laskutusväli erikseen sovittaessa. Sähköpostitse toimitetusta laskusta ei peritä laskutuslisää. Tilaaja saa pyydettäessä lisämaksullisen paperilaskun postitse (+ 3 €/ kpl). Paketit toimitetaan tilauksensa toimituspäivään mennessä maksaneille tilaajille. Tuotteita ei toimiteta postiennakolla.

4. Tilauksen alkaminen, voimassaolo ja irtisanominen

Uusi BestBites box paketti ilmestyy kuukausittain kuun puolivälin paikkeilla. Ilmestymisaikataulusta tiedotetaan tarkemmin BestBites kotisivuilla www.bestbites.fi ja Facebook sivulla. Jatkuva tilaus alkaa ja tutustumispaketti toimitetaan pääsääntöisesti tilauksen tekemistä seuraavan kuukauden paketista mikäli ei tilaajan kanssa ole toisin sovittu. Kuukauden alkupuolella jätetyt tilaukset voivat kuitenkin ehtiä mukaan jo kuluvan kuukauden toimituksiin. Tilaajan on  hyvä merkitä toive tilauslomakkeen lisätietoja kohtaan tai olla yhteydessä asiakaspalveluun mikäli haluaa aloittaa tilauksensa jo saman kuukauden paketista.

Jatkuvan tilauksen voi irtisanoa tilauksen alkamisen jälkeen koska vain yhden (1) kuukauden irtisanomisajalla. Irtisanomisaika lasketaan sen kuukauden viimeisestä päivästä, jolloin irtisanomisilmoitus vastaanotetaan. Tilauksen voi irtisanoa sähköpostitse, postitse tai yhteydenottolomakkeella. Laskun maksamatta jättäminen ei merkitse tilauksen irtisanomista vaan tilaus on irtisanottava selkeästi.

5. BestBites paketin toimitus SmartPost- paketti koko Suomen alueelle

BestBites paketit postitetaan tilaajille heti kyseisen kuukauden paketin ilmestyttyä niin, että ne ovat noudettavissa asiakkaan osoitetta lähimpänä sijaitsevasta SmartPost- automaatista 1-2 päivää paketin ilmestymisen jälkeen. Asiakas saa tekstiviestin kun paketti on noudettavissa automaatista. Erikseen sovittaessa paketti voidaan toimittaa myös muuhun kuin lähimpään pakettiautomaattiin.

Mikäli välimatka tilaajan kotisoitteesta lähimpään SmartPost- automaattiin on yli 50 km ja tavallinen Postin palvelupiste sijaitsee tätä lähempänä, toimitetaan paketti Postiin ilman eri maksua.

6. Ongelmatilanteet

6.1 Tuotereklamaatiot

Mikäli BestBites- paketti on vioittunut, puutteellinen tai vääränlainen, tulee tilaajan ilmoittaa asiasta välittömästi Asiakaspalveluun. Kaikki palaute käsitellään ripeästi ja mahdollisesti aiheutuneiden vahinkojen korvaamisesta sovitaan tapauskohtaisesti. Mikäli SmartPost-paketti on vioittunut postissa, on asiasta tehtävä reklamaatio myös Postiin.

6.2 Toimitusongelmat

BestBites pakettien sisältö vaihtelee kuukausittain ja BestBites vastaanottaa tuotteet paketteihin monilta eri yrityksiltä. Tuotteiden ja tilaajamäärien vaihtuvuus voi johtaa ajoittain toimitusongelmiin ja viivästyksiä tilauksen alkamisajankohdan tai toimitusajan suhteen voi esiintyä. Kunkin kuukauden pakettien sisältö on pääsääntöisesti sama kaikille tilaajille, mutta BestBites Oy pidättää oikeuden korvata paketista mahdollisesti puuttuva tuote toisella vähintään yhtä arvokkaalla tuotteella.

7. Henkilötiedot

Jättäessäsi tilauksen liityt automaattisesti postituslistallemme. Lähetämme sähköpostiisi tilaukseesi ja palveluun liittyvää informaatiota, korkeintaan 3 sähköpostia/ kuukausi.  Pidätämme oikeuden käyttää yhteystietoja BestBites Oy:n palveluja sekä tuotteita koskevissa asioissa. Käyttäjärekisteri on asianmukaisesti suojattu ja BestBites Oy käsittelee kaikkia asiakastietoja täysin luottamuksellisesti.

8. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jäikö jokin asia askarruttamaan?

Ei hätää, ota yhteyttä, autamme mielellämme!

YHTEISTYÖSSÄ